GYIK gyűjtő
-
Kiket tudsz fogadni a szalonban?
Szolgáltatásaim egyaránt megoldást kínálnak a fiatal (tini) és az érett korosztály számára is bőrproblémáik, illetve bőrük természetes, egészséges állapotának megőrzése esetén.
-
Van parkolási lehetőség?
Igen, közvetlenül a szalon előtt fizetős parkolók találhatóak, de az utcában a szalontól nem messze ingyenes parkolásra is van lehetőség.
-
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
Készpénzes fizetés lehetséges.
-
Hogy érkezzek műszempilla építésre?
Kérlek műszempilla építésre és töltésre is smink nélkül, de legalább szemsmink nélkül érkezz a tartósság érdekében.
-
Milyen napokon és időben tudok időpontot foglalni?
A nyitva tartás rugalmas, előre egyeztetés alapján alakul.
-
Szoktad mérni a szolgáltatásaid hatékonyságát, illetve a vendégeid elégedettségét?
Természetesen, hiszen a vendégeim visszajelzése számomra fontos útjelző. Vendégeim rendszeres visszatérésükkel igazolják munkám eredményességét. Tapasztalataim szerint a kezelések után az általam javasolt tanácsokat megfogadják. Nyitottan próbálják ki az általam is preferált újdonságokat.
-
Mit tegyek, ha előreláthatóan késni fogok a megbeszélt időpontomról?
Késés esetén a szolgáltatásod időtartamát le kell rövidítenünk. Ha elkerülhetetlen a késés, kérlek, jelezd nekem.
-
Hogy tudok időpontot foglalni?
Telefonon, messengeren, instagramon, weboldalon és személyesen, a szalonba is van erre lehetőség.
-
Mikor érkezzek a szalonba, ha van időpontom?
Javaslom, hogy érkezz néhány perccel korábban, mint a megbeszélt időpont, a pontos kezdés érdekében.
-
Mit tegyek, ha mégsem tudok elmenni az időpontomra?
Kérlek amennyiben az időpontot törölni, vagy módosítani szeretnéd, azt legkésőbb az időpont előtt 24 órával tedd meg.